My Lovćen mBanking
Uz aplikaciju my Lovćen mBanking na vašem mobilnom telefonu i vaše finansije su uz vas, u svakom trenutku i na svakom mjestu.
Po povoljnim naknadama i bez čekanja u redu, koristeći my Lovćen mBanking jednostavno, bezbjedno i brzo upravljajte vašim novčanim sredstvima, kontrolišite vaše troškove i izvršite transakcije u trenu.
My Lovćen mBanking, samo za vas, banka na mobilnom telefonu.
Glavne prednosti:
-
usluga je dostupna 24 sata dnevno
- usluga je dostupna bilo gdje da se nalazite, u zemlji ili inostranstvu
- jednostavna aktivacija i upotreba
- bezbjedan i brz pristup za potpunu kontrolu nad sopstvenim finansijama, zahvaljujući naprednim sigurnosnim opcijama koje su ugrađene u ovu aplikaciju
- pregled stanja svih računa, štednji i kredita u Banci
- besplatna aktivacija
- bez mjesečne naknade za prvih šest mjeseci korištenja my Lovćen mBanking servisa ( za korisnike koji aktiviraju servis do 31. decembra 2020. godine)
Način aktiviranja usluge
Za korišćenje ove usluge, potrebno je:
- posjedovanje mobilnog telefona sa Android (verzija 5.0 i više) ili iOS operativnim sistemom (9.0 i više),
- potpisivanje pristupnice i ugovora za korišćenje usluge, uz otvoren transakcioni račun.
Uslugu my Lovćen mBanking možete jednostavno aktivirati u bilo kojoj filijali Lovćen banke.
Preuzimanje aplikacije
Sam princip preuzimanja aplikacije zavisi od operativnog sistema Vašeg mobilnog telefona.
Google play / Android OS
App store / iPhone OS
Nakon instaliranja my Lovćen mBanking aplikacije potrebno je pokrenuti aplikaciju sa mjesta na kojem je prethodno snimljena i unijeti aktivacioni kod koji ste dobili putem sms poruke. Po uspješnom aktiviranju usluge potrebno je da u aplikaciji definišete PIN kod koji ćete ubuduće koristiti za pristup mBanking servisu, nakon čega je aplikacija spremna za korišćenje. Minimalna dužina PIN-a je 4 (četiri), a maksimalna 8 (osam) cifara.